Η παραγγελία σας

Ποιά είναι τα στάδια που περνά η παραγγελία μου;

Πρώτο στάδιο "επεξεργασία": Ενημερωνόμαστε για την παραγγελία σας και αν χρειασθεί επικοινωνούμε για τυχόν διευκρινήσεις.

Δεύτερο στάδιο "Συσκευασία": Συγκεντρώνουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, τα συσκευάζουμε αναλόγως, συμπληρώνουμε τα συνοδευτικά παραστατικά και είναι έτοιμα για αποστολή.

Τελικό στάδιο "ολοκλήρωση": Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε και απεστάλη. Για τις αποστολές με ΕΛΤΑ σας ενημερώνουμε με email για τον αριθμό αποστολής των ΕΛΤΑ και λινκ σύνδεσης που μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της διαδρομής για την παραλαβή του δέματος από το κατάστημα των ΕΛΤΑ της περιοχής σας.

Πως ενημερώνομαι για την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Αν θέλετε να παρακολουθείτε την εξέλιξη τις παραγγελίας σας μπορείτε να βλέπετε τα στάδια της εξέλιξης μέσα από τον λογαριασμό σας με την επιλογή "Κατάσταση παραγγελιών".

Η παραγγελία μου έχει καθυστέρηση;

Σε περιπτώσεις λογω φόρτου εργασίας που εκτιμούμε τον χρόνο προετοιμασίας να ξεπερνά τις 3-4 εργάσιμες ημέρες σας ενημερώνουμε με e mail για την καθυστέρηση και τον εκτιμώμενο χρόνο της ολοκλήρωσης και αποστολής.

Σε πιθανή έλλειψη προϊόντων θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα αν επιθυμείτε η παράδοση να εκτελεστεί σε στάδια ή ολοκληρωμένη με καθυστέρηση χρόνου ή να κρατηθεί εκκρεμή η να ακυρωθεί τμήμα ή και ολόκληρη η παραγγελία.

Δεν έχω λάβει ακόμα την παραγγελία μου;

Μετά την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει την παραγγελία σας. Εάν -για οποιοδήποτε λόγο - θεωρείτε ότι η παραγγελία σας δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία δεδομένου ότι το αναμένατε ή δεν έχετε λάβει το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Αναζήτηση: Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο μπορεί ο πελάτης να αναζητήσει το δέμα του ανά πάσα στιγμή από την ώρα που έχει φύγει από την εταιρία. Σε κάθε περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτόν τον αριθμό στον πελάτη όποτε μας ζητηθεί.

Εάν δεν λάβετε το εμπόρευμά σας μέσα στον αναμενόμενο χρόνο, ζητάμε να μας ενημερώσετε εντός του διαστήματος 10 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας σας.

Όταν δεν γίνεται επιβεβαίωση της παραγγελίας;

Αφού έχετε στείλει την παραγγελία σας, θα λάβετε μια επιβεβαίωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το ID της παραγγελίας σας. Αυτή η επιβεβαίωση στέλνεται εντός μερικών λεπτών αφότου έχει γίνει μια παραγγελία.

Εάν δεν λάβετε αυτήν την επιβεβαίωση, οφείλεται πιθανώς είτε σε ένα τεχνικό πρόβλημα είτε σε ένα λάθος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (π.χ. τύπο). Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τεχνικά προβλήματα με την παραγγελία σας;

Παραγγέλνοντας μέσω του moto-accessories.gr δεν αντιμετωπίζετε κανένα πρόβλημα με τους περισσότερους διακομιστές (π.χ. mozilla, Internet Explorer, Opera).

Εάν έχετε τεχνικά προβλήματα, παρακαλώ ενημερώστε μας, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με τις λεπτομέρειες συμπεριλαμβανομένων κάποιων πληροφοριών σχετικά με ποιο διακομιστή χρησιμοποιείτε και θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε το πρόβλημα όσο πιο γρήγορα μπορούμε.

Προστασία Δεδομένων

Προστασία Δεδομένων

Ασφαλή & κρυπτογραφημένη σύνδεση SSL

Δικαίωμα Επιστροφής

Δικαίωμα Επιστροφής

Εντός 15 ημερών (από την ημέρα παραλαβής)